Temno

among us BUT EVERY MEETING THE MOD CHANGES 

Naroči
Ogledi 2,3 mio.
99% 23 060 170

today in among us but every meeting the mod changes
tweet out #socksmp now! bit.ly/2MrebAu
#amongus
#mods
Friends
Join MC Server → SOCKS.GG
Reddit → bit.ly/3apoz3C
Discord → bit.ly/3aoc08U
Twitter → bit.ly/2MrebAu
Insta → bit.ly/2MRg4WP
Live → bit.ly/2MKpFPs

Music → bit.ly/3edT2Sc​ (Kevin MacLeod)
→ bit.ly/3kdvbVY​ (Epidemic)
Outro → bit.ly/2DoKefp

Email → nicholas@socksfor1.com

today we are playing among us but every meeting the mod changes so that includes the floor is lava, terminator mode, creeper mode, thanos mode, no kill cooldown, infinite range, infected mode, doctor roles, jester roles, and more
Family Friendly PG Clean 13+

Igre

Objavljeno

 

5. feb. 2021

Skupna raba:

:

prenesi:

Nalaganje....

Dodaj na:

Moj seznam predvajanja
Poznejše gledanje
Komentarjev 100   
Socksfor1
Socksfor1 Pred 22 dnevi
#socksmp live tomorrow on twitch at 2 pm est! www.twitch.tv/socksfor1 be there :)
Tactical Dawn
Tactical Dawn Pred 8 dnevi
Smp is simp without the i
Robin Plays
Robin Plays Pred 12 dnevi
Yeah
-Jxska-
-Jxska- Pred 13 dnevi
How many subs can I get off this comment? Current: 0
Margaret Ward
Margaret Ward Pred 15 dnevi
@•Ice Bear• see
Margaret Ward
Margaret Ward Pred 15 dnevi
Too fun socks
DreamFan88 DREAM ROCKS
oh and do Sheriff and Doctor so the Imposter can get revived
DreamFan88 DREAM ROCKS
oof Nate and LaffenGas BUG OOF GIVE ME THE MODS I WANNA USE THEM TO IMPRESS MY FRIENDS
David
David Pred 12 urami
Everyone:omg so fruking gud Me:✔=10000000/10
Vera Firsova
Vera Firsova Pred 13 urami
I subscribe
CamJam99
CamJam99 Pred 14 urami
Sockssmp
Corblox
Corblox Pred 16 urami
Blaza: you found a little surprise also blaza forgetting about the killing
Corblox
Corblox Pred 16 urami
the jester mayor thing was a big brain play
Mono
Mono Pred 17 urami
S- sus O-of C-crabs K- k S-sus
jayden ordonez
jayden ordonez Pred 18 urami
does anyone know how to spell people cuz i have no idea how to i am a 4th grader and i do not know how to spell people so does anyone know how to
Shabana Amir
Shabana Amir Pred 17 urami
It's people
Steve Polipo
Steve Polipo Pred 20 urami
Why not do mystery everyone is black and have the same hat with one imposter and the rest are sherrifs
kaden wooster
kaden wooster Pred 21 uro
bye bye muffin
Christi Nield
Christi Nield Pred dnevom
hi joocie
Paulo Roberto e Mamãe Coruja
4:03 FATMEMEGOD: HOW MANY MAYORS ARE THERE? TBHHONEST: IM THE MAYOR ME WATCHING THE VID: WHY DO YOU WANT TO KNOW?
Paulo Roberto e Mamãe Coruja
*socksfor1 calls a metting* *meeting ends* *mod changes to mario* socksfor1 mario: hello. its-a me. mario! blaza: wait... dont you kill Goombas? socksfor1 mario: *YOURE NEXT*
David Mullon
David Mullon Pred dnevom
socks for fans only fan survise
G l i t c h
G l i t c h Pred dnevom
Move aside Dream SMP, The Sock SMP is the new hit.
Whitty
Whitty Pred dnevom
LOL
T8862
T8862 Pred dnevom
TBHonest and meme was kissing BUT honest ended up biting memes head off
Sian Christon SOLLESTA
suggestion: the imposter has 9 lives
Anthony Porter
Anthony Porter Pred 3 dnevi
Why you crying
Zsanett Keresztes
Zsanett Keresztes Pred 3 dnevi
An impostor kills a sheriff Sheriff POV: Gotcha lil b****** *Doctor comes* Sheriff: Come here boiii Impostor: Run Run Run *Crewmates win* *Impostor rage quits*
Super Man
Super Man Pred 3 dnevi
Mod u can use. Kill crew mate. You become them but and. Anther. Mod. Is dinosaurs
Marc Moga
Marc Moga Pred 3 dnevi
The simps are dumping in the pile, of socks pics.
Julia Visser
Julia Visser Pred 3 dnevi
fackyet
Bobo Abdumalikov
Bobo Abdumalikov Pred 4 dnevi
U killed the cow u have the sniper that killed her why why
Bobo Abdumalikov
Bobo Abdumalikov Pred 4 dnevi
Socks u killed her ur guilty in the smp
Thomas Gustav Franc
Thomas Gustav Franc Pred 4 dnevi
0:44 LOL WHY IS THERE A NOOB
evan hurd
evan hurd Pred 4 dnevi
10:44. *teleports behind you*
Hailander Garcia
Hailander Garcia Pred 5 dnevi
Intro
Hailander Garcia
Hailander Garcia Pred 5 dnevi
Ayyyy keep the into
Sandy Singh
Sandy Singh Pred 5 dnevi
This is the coolest SMP I ever saw btw better than dreams
•Sana Anomi•
•Sana Anomi• Pred 5 dnevi
Let’s see SOCKSMP wow I don’t have Twitter. I did see the stream tho
Addy zolana
Addy zolana Pred 5 dnevi
SOCK SMPP
Hailey
Hailey Pred 5 dnevi
For I sec I read "Sock SMP" as "Sock Simp"
Eijiro Kirishima
Eijiro Kirishima Pred 5 dnevi
If the killer is hiding in plain sight then why no one pointed out that in the trailer Socks was holding a sniper
Dakota Lee
Dakota Lee Pred 5 dnevi
i dare you to download all the mods
Bubble Gum
Bubble Gum Pred 5 dnevi
Wait sock has a sniper in intro memes wife was killed whith a sniper (brain update) the more you know (brain update) set up
Tracey Knapp
Tracey Knapp Pred 5 dnevi
Please make a spy roll Please Please
Brooklyn Williams
Brooklyn Williams Pred 5 dnevi
This is basically a montage of every among us they ever did
captain stop motion
captain stop motion Pred 4 dnevi
Yeah
RIDGE DOVILLE
RIDGE DOVILLE Pred 5 dnevi
how do i download these mods
jjmillard2011
jjmillard2011 Pred 5 dnevi
go to 11.49 and turn on subtitles
Sasha Vincent
Sasha Vincent Pred 5 dnevi
Wait wait why is meme in a wedding gown
Sasha Vincent
Sasha Vincent Pred 5 dnevi
And congratulations to meme
Sasha Vincent
Sasha Vincent Pred 5 dnevi
I don't have twitch
andrea nicole
andrea nicole Pred 5 dnevi
He's getting married on SocksSMP, you should probably watch it on Twitch. There's already a few episodes out.
Gabriel Buenrostro
Gabriel Buenrostro Pred 6 dnevi
This part makes me want to join 0:44
baldis brother
baldis brother Pred 6 dnevi
Day 3 : bring back the troll
tod miller
tod miller Pred 6 dnevi
How do you get mods
Michael Gilding
Michael Gilding Pred 6 dnevi
Yay on my brthday
Cauã Meira
Cauã Meira Pred 6 dnevi
Hey
Jøvian Eclipse
Jøvian Eclipse Pred 7 dnevi
Don’t tap “Read More” Never gonna give you up, never gonna let you down, never gonna run around and desert youuuuuu! Never gonna tell a lie, Never gonna... (Fill in the rest in the replies!)
kashawn mclean
kashawn mclean Pred 7 dnevi
sonic mod
Dylan Barnard
Dylan Barnard Pred 7 dnevi
Socks: tells us to buy world of tanks. Me:”yes my master.”
yorgo jabbour
yorgo jabbour Pred 7 dnevi
0:20 double orange
Helen Talocchino
Helen Talocchino Pred 8 dnevi
Really laff
Mario De Leon
Mario De Leon Pred 8 dnevi
socks gotta say something...I LIKE YOUR VIDS!
Justin Giesbrecht
Justin Giesbrecht Pred 8 dnevi
so many mods
Nick Flame
Nick Flame Pred 9 dnevi
12:22 is the saddest moment of the video
offline watcher dreammer
Um I'm one of yours subscriber and can you make another random craft in Minecraft I watch it all in another account and I love it
Anna Malikov
Anna Malikov Pred 9 dnevi
#
Jayden Ortiz
Jayden Ortiz Pred 9 dnevi
No ro
Judi Ciccanti
Judi Ciccanti Pred 9 dnevi
Hey socks is there a way other people like fans can join the smp?
andrea nicole
andrea nicole Pred 5 dnevi
No, it's a smp for him and his friends.
Id4ol
Id4ol Pred 9 dnevi
The sock SMP is kinda cringe cause it is technicly a copy of the dream SMP but worse
andrea nicole
andrea nicole Pred 5 dnevi
Damn, chill out. It's not that deep. It's just an SMP. There's many smps out there, not only dream SMP.
gaby pecjo fulo
gaby pecjo fulo Pred 8 dnevi
but when you watch the socks SMP its not that bad Its amazing tbh
Lennon Mullan
Lennon Mullan Pred 9 dnevi
amogus nothing more said
Raylen Smith
Raylen Smith Pred 9 dnevi
Do this mod again but every meeting you have different tasks
Raylen Smith
Raylen Smith Pred 9 dnevi
&🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎
Super Game
Super Game Pred 10 dnevi
🧡🤪 don’t forget that 👍🏻
W4TR
W4TR Pred 10 dnevi
Rip Victoria
Saru Guvaju
Saru Guvaju Pred 10 dnevi
Socks i join your world with wolf in jester mod
Aluz Vispo
Aluz Vispo Pred 11 dnevi
Your smp is full of mods
Jackson Ussery
Jackson Ussery Pred 11 dnevi
is tb and memey gey?
Pun Bubbhi
Pun Bubbhi Pred 11 dnevi
Why is joocie did a comment
rafael torres
rafael torres Pred 11 dnevi
1:05
rafael torres
rafael torres Pred 11 dnevi
i mean 3:21
Lily Burns
Lily Burns Pred 11 dnevi
did anyone else just realise his outro sounds like "Socksfor1 is a spaceman."
gaby pecjo fulo
gaby pecjo fulo Pred 8 dnevi
cuz it does say that
Trentontale animatons
Trentontale animatons Pred 11 dnevi
can someone tell me what socks said when he and tb killed oof and meme
Alex Shi
Alex Shi Pred 11 dnevi
"we found a little surprise" kills wins
Alex Duy Nguyen
Alex Duy Nguyen Pred 11 dnevi
Dream SMP Dan SMP Socks SMP
Samantha Dick
Samantha Dick Pred 12 dnevi
The detailed carpenter aesthetically succeed because apartment anecdotally trace vice a shrill reminder. disagreeable, highfalutin dust
Kimberley Robinson
Kimberley Robinson Pred 12 dnevi
Soksfor
Kimberley Robinson
Kimberley Robinson Pred 12 dnevi
Socks for
Frostclaw The Warrior Cat /FCTWC\
Well I wish I could have Minecraft but I’m not allowed to have it because my mom says “you can chat on that app so no” so I got Block Story
Matthew Banks
Matthew Banks Pred 13 dnevi
“YOU KISSED HIS HEAD OFF!”
Round Doors
Round Doors Pred 4 dnevi
Is that a good way to die?
Gareth Duffey
Gareth Duffey Pred 13 dnevi
How do you get in the sock sump?
Naaras1503
Naaras1503 Pred 13 dnevi
That jester win was for sure one of the best wins u took
miyukiarnold
miyukiarnold Pred 13 dnevi
Joocei and Laff oh my so cool
miyukiarnold
miyukiarnold Pred 13 dnevi
Man socks is an amazing at mods
Audrey Kelley
Audrey Kelley Pred 13 dnevi
Me trying to sing the outro: ✨SoCkS FoR OnE~ ThE sPaCe MaN✨ 😂it do be true though 😂
TGA Newlands
TGA Newlands Pred 13 dnevi
Yes socks, absolutely chaos
Mark H
Mark H Pred 13 dnevi
You and mufin are the same color
Mark H
Mark H Pred 13 dnevi
You and mustin a
Unitube Gaming
Unitube Gaming Pred 13 dnevi
Socks is the best
Omar _&_ Rawan
Omar _&_ Rawan Pred 13 dnevi
OMG SOCKS YOUR DUMB YOU DONT HAVE KILL COOLDOWN OMG
Ferdie1027 Aka CuisCopper and Blue Gumball
This is the closest thing to Among but used every single mod
Maki Marcelo
Maki Marcelo Pred 14 dnevi
thats sad theres no the floor is lava mod
Mr the unknown
Mr the unknown Pred 14 dnevi
Do this again
Captain Adam
Captain Adam Pred 14 dnevi
Nobody: Blaza: I don't think I feel
Adventure buds gaming
Adventure buds gaming Pred 14 dnevi
And in among us all you need is a military personal
Adventure buds gaming
Adventure buds gaming Pred 14 dnevi
You got planes tanks now all you need is a helicopter
noodle329
noodle329 Pred 14 dnevi
Hey socks I fought your gonna respond but can we get a list the mods your using for the smp
mari escamilla
mari escamilla Pred 14 dnevi
The tiny exchange postprandially wriggle because substance hopefully rain minus a ritzy singer. teeny, naive search
MKamPlays
MKamPlays Pred 14 dnevi
This trailer of socks smp is like a movie
Divinity
Divinity Pred 14 dnevi
The things that go on with all the friends in this video make me wonder what my brother and his friends are doing when he starts screaming on his video game...
Diane Crankson
Diane Crankson Pred 14 dnevi
How do you make a mod
Naprej
GDJE SU TE ZENE ?
3:11:53
Ogledi 61 tis.
GDJE SU TE ZENE ?
3:11:53
Ogledi 61 tis.
2021 LEC Spring - Week 6 Day  2
6:41:35
My Challenge for Will Smith.
18:01